Łatwe ciacho. Z czym chcesz, w czym chcesz. Zawsze pod ręką!

Artykuły od agencji: 
Artykuły o firmie: 
Kategorie: 
mat. prasowe Delecta

Od połowy stycznia do końca lutego br. potrwa kampania reklamowa Łatwego ciacha – pierwszego na rynku ciasta do mikrofali marki Delecta. Działania o charakterze wizerunkowym i edukacyjnym obejmą telewizję oraz internet.

W kampanii telewizyjnej zostaną wykorzystane spoty reklamowe opracowane przez agencję Hullabaloo na potrzeby ubiegłorocznej akcji wprowadzającej produkt na rynek. Emisje zaplanowano w TVN, Polsacie i ich stacjach tematycznych oraz w TVP i kanałach VoD .

W lutym na YouTube zostaną udostępnione filmy instruktarzowe z przepisami, inspirujące do kreatywnego łączenia smaków i poszukiwania nowych sposobów podania Łatwego ciacha. Motywem przewodnim filmów jest hasło: „z czym chcesz, w czym chcesz“.

Filmy kulinarne będą kluczowym elementem konkursu konsumenckiego, zaplanowanego na drugą połowę lutego w portalu wizaz.pl. Akcja złożona z dwóch etapów będzie miała charakter viralowy, a jej finał z atrakcyjnymi nagrodami nastąpi w połowie marca br. Konkurs zostanie wypromowany w portalach lifestylowych z pakietu Edi-net.

W punktach sprzedaży, w czasie trwania kampanii reklamowej, pojawią się dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz emisje w gazetkach sieci. Do dystrybucji w obu kanałach (tradycyjnym i nowoczesnym) trafi także specjalny pakiet konsumencki, zawierający cztery opakowania Łatwego ciacha z wyjątkowym kubkiem gratis. Od teraz przygotowanie Łatwego ciacha będzie jeszcze prostsze!

Metryczka kampanii:

Czas trwania: 15 stycznia – 28 lutego 2015 r.

Hasło kampanii: Łatwe ciacho zawsze pod ręką!

Klient: Delecta S.A.

Produkt: Łatwe ciacho Delecta

Rodzaj kampanii: wizerunkowa, produktowa

Media: TV, VoD, internet

Kreacja spotu: agencja reklamowa Hullabaloo

Produkcja spotu: Graffiti Films

Kreacja i produkcja filmów: agencja reklamowa Hullabaloo

Dom mediowy: Starcom

PR: Kolterman Media Communications