FRoSTERZY po raz trzeci przetestowali nowości

Kategorie: 
FRoSTERZY po raz trzeci przetestowali nowości

Kolejna edycja, setki wyróżnionych uczestników i tysiące wystawionych recenzji. FRoSTERZY to już cykliczna akcja, podczas której FRoSTA zaprasza konsumentów do przetestowania swoich produktów. W tym roku przedstawiciele firmy przejechali 9520 km, aby wręczyć uczestnikom programu ponad 2700 zestawów!

 

Zaproszenie do udziału w akcji dotyczyło osób mieszkających w 10 największych polskich miastach: Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Warszawie, Bydgoszczy, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Tym razem uczestnicy zmierzyli się z krótkim konkursowym zadaniem, polegającym na kreatywnym dokończeniu zdania: „Będę w smak testerem, ponieważ…”. Spośród 8177 zgłoszeń wytypowano 922 uczestników – to prawie 400 więcej, niż w pierwszej edycji akcji! Wybrani konsumenci wraz z dwójką wskazanych przez siebie znajomych zostali zakwalifikowani do udziału w testowaniu produktów.

 

Tytułowi FRoSTERZY otrzymali łącznie 2742 pakiety z produktami, które osobiście do ich domów dostarczyli przedstawiciele FRoSTY. W rezultacie uczestnicy programu wystawili ponad 3000 recenzji produktów! Konsumenci mieli okazję spróbować i ocenić nowości produktowe FRoSTY, które ostatnio pojawiły się na rynku, takie jak: Kalarepa z brokułem w maśle z dzikim czosnkiem, Pieczarki z cebulą w maśle tymiankowym, Soczewica z marchewką i ziemniakami w maśle z dzikim czosnkiem, Fish nuggets oraz kultowe Złote paluszki rybne.

 

Więcej informacji na temat produktów FRoSTY i programu można znaleźć na stronie internetowej http://frosterzy.pl/oraz stronie Facebook www.facebook.com/frosta.polska. Organizatorem akcji FRoSTERZY jest Agencja Reklamowa GRAF z Torunia.