Projekt Lemon Tea w konkursie Mobile Trends Awwwards

Kategorie: 
Projekt Lemon Tea w konkursie Mobile Trends Awwwards

Turystyczny portal odkryj.bialystok.pl został nominowany do prestiżowej nagrody Mobile Trends Awwwards. Ten stworzony przez białostocką agencję Lemon Tea projekt ma szansę na statuetkę w kategorii „Miasto z najlepszą stroną lub aplikacją mobilną”. Wcześniej witryna zdobyła wyróżnienie m. in. w międzynarodowym konkursie awwwards.com.

 

Portal odkryj.bialystok.pl powstał na zlecenie Urzędu Miasta Białystok. Znaleźć na nim można wszelkie informacje o mieście, znajdujących się w nim szlakach i punktach turystycznych, lokalach gastronomicznych oraz innych atrakcjach stolicy województwa podlaskiego.

 

Całość stworzona została przy wykorzystaniu najnowszych technologii – z materiałami video i animacją prezentującą centrum w różnych porach dnia.

 

Projekt agencji Lemon Tea został już wcześniej uhonorowany m. in. w konkursie Awwwards. Teraz witryna ma szansę na nagrodę w plebiscycie Mobile Trends Awwwards. Portal uzyskał nominację w kategorii „Miasto z najlepszą stroną lub aplikacją mobilną”.

 

Obecnie na stronie http://2016.mobiletrends.pl/glosowanie trwa publiczne głosowanie. Projekty, które cieszyć się będą największym uznaniem internatutów, otrzymają dodatkowe punkty, które mogą wpłynąć na ostateczne rozstrzygnięcia.

 

Wyniki konkursu ogłoszone zostaną 18. lutego 2016 roku podczas uroczystej gali Mobile Trends Awards. Zwycięzców wybierze Kapituła Konkursowa, w skład której wejdą eksperci ze świata IT oraz mobilnych technologii zaproszeni do współpracy przez organizatorów. Statuetki przyznane zostaną w 16 kategoriach.

 

To już piąta edycja plebiscytu MTA. W poprzednich latach wyróżniono łącznie ok. 130 projektów. Wśród laureatów znajdują się m. in. TVN, Knorr - Unilever Polska, Red Bull Polska, Ministerstwo Środowiska, Miasto Kraków, Raiffeisen Polbank Grupa, Onet.pl, P4, Bank PeKaO oraz Cyfrowy Polsat.

 

Konkurs kierowany przede wszystkim jest do firm i instytucji promujących i wykorzystujących mobilność. Biorą w nim udział m. in. agencje reklamowe i interaktywne, startupy, portale internetowe, firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne czy producenci aplikacji.