Tygrysi skok firmy Foodcare

Artykuły od agencji: 
Artykuły o firmie: 
Kategorie: 
Tagi: 

Historia marki Tiger nierozerwalnie związana jest z tygrysem. To on - jeden z największych i najsilniejszych lądowych drapieżników, zainspirował twórców marki do ścisłego powiązania charakteryzującej go siły i dominacji z napojem, który na polskim rynku miał stanąć do walki z bykiem. Strategia była słuszna: Tiger Energy Drink jako jedyna marka w Europie pokonała na lokalnym rynku Red Bulla i nadal utrzymuje pozycję lidera*. Wizerunek tygrysa od lat wyróżnia zatem opakowania napojów energetyzujących Tiger. W celu jeszcze skuteczniejszego wzmocnienia marki jej właściciel, firma FoodCare rozpoczęła rozmowy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych zawodników świata, Tigerem Woodsem. „Światowa populacja tygrysów liczy 3 200 osobników. Nie liczyliśmy Tigerów, po prostu rozpoczęliśmy rozmowy z tym najbardziej rozpoznawalnym. Połączenie energii, dynamiki, precyzji i niewiarygodnej skuteczności Tigera Woodsa z inspiracyjnym charakterem napojów, które oferujemy pod marką Tiger Black będzie połączeniem na miarę Masters.” – powiedział Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu firmy Foodcare. Tiger Woods (Eldric „Tiger” Woods) to najbardziej znany i rozpoznawalny zawodnik świata, zdecydowany numer 1 wszystkich list rankingowych i od 2002 roku niezmiennie najlepiej opłacany sportowiec na świecie. Już w wieku 20 lat, jako jedyny w historii golfa trzykrotnie z rzędu triumfował w mistrzostwach USA juniorów i również trzykrotnie z rzędu wygrał mistrzostwa USA amatorów. Gdy w roku 1997 zwyciężył w turnieju Masters, był najmłodszym zawodnikiem, któremu udało się to osiągnąć. Krótko po przejściu na zawodowstwo, bo już jako 29-latek został posiadaczem dziewięciu najważniejszych tytułów mistrzowskich. I nie ma w tym nic dziwnego, skoro przygodę z golfem rozpoczął zanim nauczył się chodzić. Tiger Woods jest w stanie regularnie posyłać piłeczkę na odległość ponad 270 metrów, ponieważ uderzając nadaje jej prędkość ponad 190 kilometrów na godzinę. *za ACN w ujęciu ilościowym i wartościowym za 2010